TOIMITUSEHDOT

 

Tilaaminen

 

Tilaaminen tapahtuu verkkokaupan kautta. Tilatessaan asiakas sitoutuu ostamaan tilauksen sisältämät tuotteet ja tilaukseen sisältyy maksuvelvollisuus. Tilauksesta asiakas saa tilausvahvistuksen sähköpostiinsa. Toimitamme tuotteet heti kun olemme saaneet maksuvahvistuksen maksusta sähköisesti tai jollakin muulla luotettavalla tavalla. Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan heti kun maksu on suoritettu ja maksu näkyy meillä. Jos maksu on keskeytynyt niin tilaus peruuntuu automaattisesti 24h kuluessa.

Jos et saa tilausvahvistusta sähköpostiisi niin olet ehkä antanut väärän sähköpostiosoitteen tai sähköpostisi on täynnä. Ilmoita meille oikea sähköpostiosoitteesi niin lähetämme tilausvahvistuksen uudelleen. Joka tapauksessa, vaikka et saakaan sähköpostivahvistusta tuotteista niin tilaus on rekisteröitynyt järjestelmäämme ja toimitamme sen jos maksu on vahvistettu.

 

Toimitustavat

Kaikki tilaukset toimitetaan sen jälkeen kun tilaus on rekisteröitynyt meille ja maksettu. Jos maksu tulee ennen klo. 14.00 mennessä niin lähetys lähtee samana päivänä valitulla toimitustavalla. Tuote on asiakkaalla normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa valitusta toimitustavasta ja asiakkaan paikkakunnasta riippuen.

 

Nouto Myymälästä 0 €

toimitustavat
  • Voit noutaa tilauksesi joko Helsingin tai Kempeleen myymälästä. Kempeleestä noudettavat tilaukset voi noutaa tilauspäivänä ja Helsingin myymälästä 1-2 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Toimitus myymälään on ilmainen.
  • Helsinki, avoinna ti-pe 9-17, la 9-15 Lapinlahdenkatu 8, 00180 Helsinki. Karttalinkki
  • Kempele, avoinna ma-to 9-17, pe 9-15 Ollilantie 1, Kempele. Karttalinkki

 

Kirje kotiin

toimitustavat
  • Lähetys jaetaan ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä postilaatikkoon/-luukkuun, jos paketti on liian kookas se toimitetaan noudettavaksi lähimpään postiin.
  • Hinta alkaen 3.90€
  • Toimitusaika paikkakunnasta riippuen 2-5 työpäivää

 

Nouto Postin Smartpostista

toimitustavat
  • Toimitus ma-la klo 19 mennessä. Saat viestin kun paketti on noudettavissa automaatista. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksen kautta pakettisi etenemistä. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Greenlähetyksenä.
  • Hinta alkaen 7.95€
  • Toimitusaika paikkakunnasta riippuen 1-2 työpäivää
  • Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella.

 

Nouto postista

toimitustavat
  • Toimitus ma-la klo 19 mennessä. Saat viestin kun paketti on noudettavissa postista. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksen kautta pakettisi etenemistä. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Green-lähetyksenä.
  • Hinta alkaen 7.95€
  • Toimitusaika paikkakunnasta riippuen 1-2 työpäivää
  • Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella.

 

Pikkupaketti

toimitustavat
  • Lähetys jaetaan ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä postilaatikkoon/-luukkuun, jos paketti on liian kookas se toimitetaan noudettavaksi lähimpään postiin.
  • Hinta alkaen 3.90€
  • Toimitusaika paikkakunnasta riippuen 2-5 työpäivää
  • Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella.

 

Posti Kotipaketti

toimitustavat
  • Postin kotiinkuljetus sovittuna ajankohtana. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksella tilauksesi etenemistä. Toimitusajankohta sovitaan kanssasi. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Green-lähetyksenä.
  • Hinta alkaen 14.95€
  • Toimitusaika paikkakunnasta riippuen 1-2 työpäivää
  • Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella.

 

Posti Express-paketti

toimitustavat
  • Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen ma-pe klo 16 mennessä ilman erillistä ilmoitusta ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä. Mikäli et ole paikalla, voit noutaa tilauksesi saapumisilmoituksessa kerrotusta paikasta.
  • Hinta alkaen 13.95€
  • Toimitusaika paikkakunnasta riippuen 1-2 työpäivää
  • Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella.

 

Nouto Lähimmästä Matkahuollosta

toimitustavat
  • Toimitusaika paikkakunnasta riippuen 1-2 työpäivää
  • Hinta alkaen 7,85 €
  • Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Matkahuoltoon. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa.
  • Makahuollon noutopisteet.
  • Lähetyksen seuranta

 

Nouto Matkahuollon asiamieheltä tai pakettiautomaatista

toimitustavat
  • Toimitusaika paikkakunnasta riippuen 1-2 työpäivää
  • Hinta alkaen 7,85 €
  • Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa.
  • Matkahuollon noutopisteet.
  • Lähetyksen seuranta

 

Matkahuollon Pikapaketti

toimitustavat
  • Toimitusaika: Paketti on noudettavissa seuraavan arkipäivän aamuna Matkahuollon toimipisteestä. Toimitusajat ovat noin aikoja ja toimitusta kannattaa seurata seurantakoodilla Matkahuollon sivulta.
  • Hinta alkaen 24,90 €

Pikapaketin voit valita toimitustavaksi MA - TO klo 8-14 välisenä aikana ja tilaus pitää maksaa ennen klo 14. Paketti voidaan toimittaa seuraaviin Matkahuollon toimipisteisiin pikapakettina:

  • HELSINKI, pikapaketti noudettavissa n. klo 7.30
    Os. Kampin Keskus Narinkka 1, 00100 Helsinki. Avoinna MA-PE 7-19, LA 10-14 (25.6-5.8. lauantaina suljettu), p. 020 710 5079
  • ESPOO, pikapaketti noudettavissa n. klo 10.00
    Os. Hannuksenpelto 8, 02270 Espoo. Avoinna MA-PE 8-19, p.0404844604
  • VANTAA, pikapaketti noudettavissa n. klo. 10.00
    Os. Ansatie 4, 01740 Vantaa. Avoinna 9-18, p. 020 710 5120
  • TURKU, pikapaketti noudettavissa n. klo. 9.00
    Os. Läntinen Pitkäkatu 7-9, 20100 Turku. Avoinna MA-PE 7.30-19, p. 020 710 5200
  • LAHTI, pikapaketti noudettavissa n. klo. 10.00
    Os. Jalkarannantie 1, 15110 Lahti. Avoinna MA-PE 7-19, p. 020 710 5310
  • TAMPERE, pikapaketti noudettavissa n. klo 10.00
    Os. Hatanpään Valtatie 7, 33100 Tampere. Avoinna MA-PE 7-18, LA 10-13, p. 020 710 5340
  • JYVÄSKYLÄ, pikapaketti noudettavissa n. klo 7.30
    Os.Hannikaisenkatu 20-22, 40100 Jyväskylä. Avoinna MA-PE 7-18, p. 020 7105290
  • OULU, pikapaketti noudettavissa n. klo. 7.30
    Os. Ratakatu 6, 90130 Oulu. Avoinna MA-PE 7.30-18, p. 020 710 5420

Kun tilaat pikapaketin niin menettele seuraavasti:

  • Varmista että tilauspäivä ja seuraava päivä ovat arkipäiviä. Arkipyhinä ja lauantaina pikapakettia ei voida toimittaa
  • Tee tilaus normaalisti ja valitse "Pikapaketti"
  • Soita meidän asiakaspalveluun 010 219 2977 ja varmista että tilaus on tullut perille ja on käsittelyssä
  • Ennen toimitusta varmistamme ja vahvistamme että pikapaketti on mahdollista toimittaa. Jos lähetystä ei voida toimittaa pikapakettina niin ilmoitamme siitä sinulle ja palautamme pikapaketin ja normaalipaketin erotuksen tilillesi tai tilauksen voi perua
  • Seuraa lähetyksen kulkua tästä
  • Nouda paketti seuraavana aamuna kun olet saanut viestin paketin saapumisesta. Voit myös soittaa Matkahuoltoon ja varmistaa että paketti on noudettavissa
  • Muihin kuin yllä mainittuihin Matkahuollon toimipisteisiin pikatoimituksen toimitusaika voi olla pidempi.

 

Toimitus ulkomaille

Toimitamme tuotteita lähes joka maahan. Paketit toimitetaan pääasiassa DHL Express:n tai GLS:n kautta. Katso tästä tarkemmat maakohtaiset tiedot.

 

DHL Express

toimitustavat
  • Toimitusaika Pohjoismaat 2-3 työpäivää
  • Toimitusaika Eurooppa, USA, Canada 3-5 työpäivää

 

DHL Service Point Paketti Ruotsiin, hinta alkaen 11,90 €

toimitustavat
  • Toimitusaika arvio 2-5 työpäivää
  • Postinumerot: 10–19, arvio 2-3 työpäivää
  • Postinumerot: 20–82, arvio 3-4 työpäivää
  • Postinumerot: 62, 83–99, arvio 4-5 työpäivää
  • Paketti toimitetaan DHL noutopisteeseen
  • Saat tekstiviestin ja sähköpostin kun paketti on noudettavissa DHL noutopisteestä
  • Lähetystä voi seurata DHL lähetyksenseurannasta
  • Katso tästä lähin DHL noutopiste

 

GLS Eurobusiness paketti

toimitustavat
  • Toimitusaika 3 - 5 työpäivää

Kaikki toimitusajat ovat arvioita ja voivat vaihdella esim. ruuhkan vuoksi. Kiireellisissä toimituksissa pyydämme teitä lisäksi soittamaan asiakaspalveluumme ja varmistamaan toimitusajankohta. Kaikki myynnissä olevat tuotteet löytyvät suoraan varastostamme. Emme toimita postiennakkolähetyksiä.

 

Rajoitukset

Jos lähetys sisältää yli sallitun määrän palavia nesteitä, joita ovat mm. asetoni, liima, kynsilakka, parfyymit, hiuslakat, deodorantit ja aerosolit niin silloin lähetystä ei voida toimittaa kaikilla toimitustavoilla kuten kirjeenä tai SmartPost pakettina. Lisätietoja vaarallisista aineista ja niiden kuljetuksesta löytyy Postin sivulta sekä lainsäädännöstä Liikenne- ja viestintäviraston sivulta.

 

Maksutavat

Maksuehdot: Maksupalvelutarjoaja Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä www.paytrail.com

 

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

 

Verkkopankki tai Korttimaksu

Paytrail
  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Danske Bank
  • Tapiola
  • Aktia
  • Nooa
  • Paikallisosuuspankit
  • Säästöpankit
  • Handelsbanken
  • S-Pankki
  • Ålandsbanken
  • Luottokortit
  • Collector Lasku
  • Jousto Lasku
  • Jousto Osamaksu

 

PayPal

maksutavattavat
  • Turvallinen maksutapa
  • Maksutapalisä 3.90%
  • Lisätietoa PayPal sivulta

 

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Visa ja Mastercard
  • Maksutapalisä 3.90%

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Hiustukku Dream & Hair toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle.

 

Palautus

Etämyynnissä asiakkaalle on oikeus tutustua tuotteeseen kotona kuten sen voisi tehdä myymälässäkin. Tuotetta ei saa kuitenkaan avata pakkauksestaan eikä sitä saa ryhtyä käyttämään tai kokeilla. Noudatamme kuluttajasuojalakia ja Kuluttajaviraston ohjetta etämyynnistä.

Avaamattomilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tuotevaihdon tai palautuksen ehtona on että tuote ja sen alkuperäinen pakkaus ovat virheettömiä ja myyntikelpoisia, eikä pakkausta ole avattu. Emme ota vastaan avattuja hiustenpidennystuotteita. Avatuilla hygienia tuotteilla, kalusteilla ja kynsipöydillä ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Jos asiakas tekee useita palautuksia tai vaihtoja niin emme anna niihin ilmaista palautusta.

 

Vaihto

Hiustenpidennysten värin voi vaihtaa jos hiustenpidennyksen pakkausta ei ole avattu. Hiustenpidennykset on pakattu aina läpinäkyvään pakkaukseen josta näkee tuotteen värin pakkausta avaamatta.

Vaihdon ja palautuksen ehdot:

  • Tuotetta ei ole avattu eikä käytetty
  • Tuotteen pakkaus on virheetön
  • Tuote on myyntikelpoinen
  • Palautuksesta tai vaihdosta on ilmoitettu meille 14 vrk sisällä tuotteen vastaanotosta

Palautettujen tuotteiden rahat palautetaan asiakkaan ilmoittamalle tilille viimeistään 2 viikon kuluessa palautuksen saapumisesta.

Palautukset pitää toimittaa aina Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena. Jos asiakas palauttaa tuotteen muulla tavalla, niin Asiakas vastaa itse toimituskuluista. Postin tai Matkahuollon kautta tehty asiakaspalautus on asiakkaalle maksuton.

Palautusohjeet

Kaikista vaihdoista ja palautuksista pitää sopia aina ensin myyjän kanssa etukäteen täyttämällä vaihto- ja palautuslomake.

1. Täytä vaihto- ja palautuslomake

2. Odota että olemme käsitelleet ja hyväksyneet vaihdon tai palautuksen. Ilmoitamme siitä sähköpostilla

3. Palauta tuote sähköpostin ohjeiden mukaisesti

 

Sähkölaitteiden Takuu

Tuotetiedoissa on ilmoitettu sähkölaitteille tuotekohtainen takuu ja sen pituus. Takuu kattaa laitteen takuuaikana esiin tulevat valmistusvirheet. Takuu ei kata normaalia laitteen kulumista ja siitä johtuvia vikoja eikä esim. UV-polttimoiden kulumista. Tuotteita täytyy myös käyttää ohjeiden mukaisesti ja esimerkiksi ylikuormittaminen ei ole takuun alainen vika. Kynsiporan käsiosa pitää myös puhdistaa säännöllisesti koska se kerää kynsipölyä. Takuu ei kata tuotteiden puhdistamista. Jos tuotteita käytetään ammattikäytössä niin takuuaika on puolet normaalista takuuajasta.

Takuu ei sisällä tuotteen toimituskuluja takuuhuoltoon vaan asiakkaan täytyy maksaa toimituskulut itse tai tuoda laite myymäläämme huoltoon. Takuuhuollon jälkeen tuote toimitetaan asiakkaalle takaisin edullisimmalla tavalla.

 

Tilauksen peruminen

Jos haluat perua tilauksen niin ilmoita siitä heti asiakaspalveluumme sähköpostilla tai soittamalla. Tilauksen voi perua ilman kuluja ennen klo 14. Muussa tapauksessa voi olla että lähetys on jo lähtenyt. Tee silloin normaali palautus. Jos olet jo maksanut tuotteen niin ilmoita tilinumerosi ja maksutavan asiakaspalveluumme sähköpostilla jotta voimme palauttaa rahan takaisin.

Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista tai matkahuollosta ei riitä tilauksen perumiseen. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen että palautusilmoitus on tehty. Lähetyksen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen perumiseksi.

Noutamattomat lähetykset ja postista palautuneet lähetykset

Jos asiakas ei nouda lähetystä postista tai se palautuu meille takaisin meistä johtumattomista syistä, emme korvaa postimaksua, palautuksesta aiheutuneita kuluja eikä luotosta aiheutuneita kuluja kuten korkoja tai käsittelymaksuja. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme asiakkaalta toimitus-, palautus- ja käsittelykuluina vähintään 20€. Lisäksi henkilöt joilla on toistuvasti palautuksia tai noutamattomia lähetyksiä, poistamme asiakkaalta mahdollisuuden käyttää luotollisia maksutapoja.

 

Hinnat ja verot

Kaikki hinnat sisältävät Suomen arvonlisäveron 24%.

 

Hiustenpidennyksien Käsittely ja Värjääminen
  • Emme suosittele hiustenpidennyksien värjäämistä. Hiustenpidennykset ovat käyneet läpi pitkän valmistusprosessin jonka jälkeen ne ovat juuri halutun väriset.
  • Jos kuitenkin päätät värjätä niin tummentaminen onnistuu parhaiten mutta muista, että teet sen omalla vastuulla ja kannattaa kokeilla ensin pienellä määrällä hiusta.
  • Älä käytä hopeashampoota hiustenpidennyksiin. Jos kuitenkin käytät hopeashampoota niin kokeile ensin pienellä osalla. Liian pitkä vaikutusaika saattaa muuttaa hiukset violetiksi.
  • Muista että värjäyksen ja kaikki käsittelyt asiakas tekee aina omalla vastuullaan ! Emme korvaa hiuksia jos niitä on itse käsitelty.

 

Virhe ja Vastuuvapaus

  • Myyjä ei ole vastuussa asiakkaalle aiheutuneista välillisistä kustannuksista
  • Myyjä ei ole vastuussa tuotteen virheellisestä käytöstä aiheutuneista kustannuksista
  • Myyjä ei ole vastuussa tuotteiden käytön mahdollisesti aiheuttamista hius- tai iho-ongelmista
  • Myyjä ei ole vastuussa tuotteesta jos tuotetta on käsitelty, värjätty, kiharrettu, suoristettu tai muutoin muutettu. Myös hopeashampoiden ja hopeahoitoaineiden käyttö on asiakkaan omalla vastuulla.
  • Myyjä ei ole vastuussa lähetyksestä jos asiakas on ilmoittanut väärän toimitusosoitteen
  • Myyjä ei ole vastuussa toimituksen viivästymisestä jos se johtuu lakosta, lähetyksen katoamisesta tai myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolisista tekijöistä
  • Pidätämme oikeuden muuttaa toimitustapaa jos valittu toimitustapa ei sovellu tuotteen kuljettamiseen

 

Rekisteriseloste

Henkilötietolain 10§:n mukainen rekisteriseloste:

Rekisterinpitäjä ja yhteystiedot

  • DreamHair Finland Oy, Ollilantie 1, 90440 Kempele

 

Rekisterin nimi

  • DreamHair Finland Oy asiakasrekisteri

 

Rekisterin käyttötarkoitus

  • Tilaustietojen ylläpito
  • Asiakassuhteen hoito ja ylläpito
  • Tuotteiden markkinointi

 

Rekisterin tietosisältö

  • Asiakkaan nimi
  • Osoite
  • Sähköposti
  • Puhelinnumero

 

Säännönmukaiset tietolähteet

  • Asiakkaan itse antamat tiedot tuotteiden tilauksen yhteydessä

 

Tietojen luovutus

  • Rekisterin tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille

 

Rekisterin suojauksen periaatteet

  • Järjestelmä, jossa asiakastietoja säilytetään, on eristetty julkisesta verkosta palomuurilla.
  • Järjestelmä on suojattu käyttäjäkohtaisilla tunnuksilla ja salasanalla.
  • Järjestelmä liikenne on salattua.
Copyright © 2007 - 2022 DreamHair Finland Oy