Usein kysytyt kysymykset, UKK

Tästä löydät vastauksia useimpiin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta tästä niin lähetä kysymys asiakaspalveluumme

Olen yksityishenkilö, voinko ostaa teiltä tuotteita?

Kyllä voit. Kaikki asiakkaat voivat ostaa meiltä. Lisää vain tuotteet ostoskoriisi. Voit ostaa vieraana, mutta jos haluat niin voit myös rekisteröityä meille kanta-asiakkaaksi.

VIP Asiakkuus Ammattilaisille

Olen kauneudenhoitoalan yrittäjä tai opiskelija, saako teiltä alennusta?

Jos olet kauneudenhoitoalan yrittäjä tai opiskelija niin voit hakea meidän VIP asiakkaaksi. Kun olemme hyväksyneet hakemuksesi, niin saat sen jälkeen kaikki tuotteet edulliseen yrityshintaan. VIP asiakkaaksi pääset näin:

  • Rekisteröidy ensin meidän kanta-asiakkaaksi
  • Täytä VIP hakemus ( vain kirjautuneet asiakkaat voivat täyttää hakemuksen )
  • Tarkistamme hakemuksesi ja ilmoitamme sinulle sähköpostilla kun käyttäjätilisi on muutettu Kynsitukku ProShop asiakastiliksi

Mikä on VIP asiakkuus?

VIP asiakkuus on tarkoitettu kauneudenhoitoalan ammattilaisille ja opiskelijoille. Sieltä löytyy kaikki samat tuotteet kuin Kynsitukun vähittäismyyntikaupasta, mutta koska olet ammattilainen niin annamme kaikista tuotteista alennusta tuotteesta riippuen. Kannattaa siis täyttää hakemus niin saat tuotteet huomattavasti edullisemmin.

Kunnat ja kaupungit

Voiko kunta tai kaupunki ostaa teiltä tuotteita?

Kyllä voi, lähetä haluamasi tuotteiden määrät ja tuotekoodit meidän asiakaspalveluumme sähköpostilla, sekä ostotilaus niin toimitamme tuotteet ja lähetämme laskun sähköisenä kunnalle.

Tilauksien tilat

Tilaukseni on "Odottaa maksua" tilassa. Miten voin maksaa tilauksen?

Jos tilauksesi tila on "odottaa maksua" tilassa ja jäänyt kesken, voit maksaa sen seuraavasti:

  1. Kirjaudu verkkokauppaan omalle asiakastilillesi tästä: https://www.dreamhair.fi/customer/account/
  2. Valitse luettelosta tilaus joka on jäänyt kesken ja paina sen kohdalla "Tilaa uudelleen"
  3. Tarkista että haluamasi tuotteet ovat siirtyneet ostoskoriin
  4. Siirry maksamaan tilaus normaalisti

Muista palata maksun jälkeen takaisin verkkokauppaan jotta maksu rekisteröityy meille. Edellinen kesken jäänyt tilaus peruuntuu automaattisesti 24h kuluessa ja uusi tilaus jää voimaan.

Tilaukseni on "Peruttu" tilassa. Miksi näin?

Tilaus voi mennä peruttu tilaan kahdesta syystä. Jos olet painanut maksusivulla "Peruuta" nappia tai jos et ole palannut verkkokauppaan takaisin maksun jälkeen. Silloin verkkokauppa peruu tilauksen automaattisesti 48 h kuluessa. Jos olet kuitenkin maksanut tilauksen niin ilmoita siitä meille pikaisesti jotta voimme korjata tilanteen ja toimittaa tuotteet.

Maksaminen

Voinko maksaa laskulle?

Kyllä voit, valitse kassalla maksutavaksi " Paytrail " maksutavan ja sen jälkeen voit valita esimerkiksi Walley laskun. Walley hoitaa meidän puolesta laskutuksen ja maksujen seurannan. Lisätietoa Walleystä löytyy Walleyn kotisivuilta.

Myymälä

Onko teillä myymälä / lähikauppa ?

Kyllä, myymälän tiedot löytyvät tästä.

 

Voiko ystävä noutaa paketin?

Kyllä voi, jos annat hänelle esimerkiksi kuvakaappauksen tilauksesta niin ystävä voi noutaa paketin.

 

Mitkä ovat myymälän aukioloajat ?

Kempele

 

Viikko 16

  • Ma 14.4. Avoinna 9 - 17
  • Ti 15.4. Avoinna 9 - 17
  • Ke 16.4 Avoinna 9 - 17
  • To 17.4 Avoinna 9 - 15
  • Pe 18.4 Kiinni
  • La - Su Kiinni
  •  

    Viikko 17

  • Ma 21.4. Kiinni
  • Ti 22.4. Avoinna 9 - 17
  • Ke 23.4 Avoinna 9 - 17
  • To 24.4 Avoinna 9 - 17
  • Pe 25.4 Avoinna 9 - 15
  • La - Su Kiinni
  • Helsinki

    Viikko 16

  • Ma 14.4. Kiinni
  • Ti 15.4. Avoinna 9 - 17
  • Ke 16.4 Avoinna 9 - 17
  • To 17.4 Avoinna 9 - 13.30
  • Pe 18.4 Suljettu
  • La - Su Kiinni
  •  

    Viikko 17

  • Ma 21.4. Kiinni
  • Ti 22.4. Kiinni
  • Ke 23.4 Avoinna 9 - 17
  • To 24.4 Avoinna 9 - 17
  • Pe 25.4 9 - 13.30
  • La - Su Kiinni
  • Virheellinen toimitus tai tuote

    Sain väärän tai eri tuotteen, miten saan oikean?

    Jos olet saanut väärän tai virheellisen tuotteen niin lähetä siitä sähköpostia asiakaspalveluumme niin korjaamme asian pikaisesti. Jos mahdollista niin lähetä meille myös kuva tuotteesta. Näin saamme hoidettua asian nopeasti.

     

    Virhe toimitusosoitteessa

    Laitoin vahingossa väärin toimitusosoitteen, puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen, miten se korjataan ?

    Olethan pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla tai soittamalla niin korjaamme yhteystietosi oikeaksi ennen kuin paketti lähetetään.

     

    Tuotteet

    Mistä löydän tuotteiden aineosat  eli INCI listat ?

    Tuotteiden aineosaluettelo löytyy tuoteselostuksesta tai tuotteen pakkauksesta. Mikäli et löydä aineosaluetteloa niin voit pyytää sitä asiakaspalvelustamme sähköpostilla.

    Mitä teippiä käytetään slaavipidennyksissä ?

    Slaavipidennyksille löytyy oma teippi joka sopii suoraan siihen. Teippi löytyy tästä.

    Jos teippipidennyksessä on 10kpl tarkoittaako se 10 vastaparia ?

    Se tarkoittaa että paketissa on 10 pidennysosiota joista tulee 5 vastaparia. Jos pakkauksessa on 20 osiota niin silloin siitä tulee 10 vastaparia.

    Kuinka monta pakettia hiusta tarvitaan ?

    Hiustenpdennykseen tarvitaan normaalisti noin 100-120g hiusta. Hiusten määrä riippuu omista hiuksista ja kuinka tuuhean pidennyksen haluaa. Teippi ja sinettipidennyksissä yleisin määrä on 4 pakettia hiusta. Mikäli teet vain tuuhennuksen niin 1-2 pakettia on sopiva määrä.

     

    Alennuskoodit

    Miten alennuskoodia käytetään?

    Jos olet saanut alennyskoodin niin voit syöttää sen ostoskorissa kohtaan "Alennuskoodi" ja painamalla "Aktivoi Alennuskoodi". Saat viestin "Alennuskoodi xxxx on hyväksytty" ja näet loppusummassa koodin mukaisen alennuksen. Jos haluat perua alennuskoodin ja käyttää sen myöhemmin valitse "Peruuta alennuskoodi".

    Alennuskoodeja on koko ajan jaossa useita tuhansia ja useimmat alennuskoodimme ovat henkilökohtaisia ja niiden käyttö on rajoitettu yhteen kertaan. Älä siis laita niitä esim. Facebook sivulle koska joku muu voi käyttää sen silloin puolestasi.

    Alennuskoodi ei toimi ?

    Jos alennuskoodisi ei toimi niin tarkista ensin seuraavat asiat:

    • Oletko kirjoittanut koodin varmasti oikein ? Kopioi se Copy - Paste toiminnolla niin se tulee varmasti oikein
    • Onko alennuskoodi vielä voimassa ? Kaikilla koodeilla on voimassaoloaika, voi olla että se on umpeutunut
    • Oletko jo ( vahingossa ) käyttänyt koodin ? Jos olet jo kerran syöttänyt koodin ja maksu ei ole onnistunut niin koodin ainoa käyttökerta on silloin käytetty. Pyydä koodille lisäkäyttökerta asiakaspalvelustamme
    • Selaimesi historiatiedoissa on jotain joka saattaa estää koodin käytön. Kokeile avata uusi "yksityinen" selainikkuna jossa ei ole vanhoja selaustietoja. Avaa Firefoxissa "New Private Window", Internet explorerissa "Start InPrivate Browsing". Kokeile tehdä uusi tilaus yksityisessä selainikkunassa. Voit myös tyhjentää selaushistorian.
    • Kokeile tilauksen tekemistä eri selaimella ( Firefox, Internet Explorer tai Chrome )
    • Tarkista että selaimen javascript on aktivoitu

     

    Jos olet tarkistanut edellä mainitut asiat etkä saa koodia toimimaan niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähetä meille alennuskoodi, sähköpostiosoitteesi sekä päivämäärä jolloin alennuskoodi ei toiminut.

    Jos et saa koodia toimimaan niin alennuskoodin alennusta ei myönnetä jälkikäteen, mikäli vika on ollut koneessasi tai selaimessasi. Kaikki koodit ovat toimivia ja yleisin vika on että koodi on kirjoitettu väärin tai se on jo käytetty aikaisemmin tai sen voimassaolo on päättynyt.