Sävytin pidennyksen samalla värillä millä huollan omaa punaista väriäni. Lopputuloksesta tuli täydellinen! Pidennykset sulautuvat täydellisesti omiin hiuksiini.
Tykkään kihartaa hiuksia ja tykkään siitä, että vaikka kuinka paljon hiuksia harjaisi niin kiharat pysyy useita päiviä eikä laatu mene miksikään!